lauantai 1. joulukuuta 2012

Musta muumitalo

Vaikka oon joskus päättänyt, etten enää yritä rakentaa muumipiparkakkutaloa, niin nyt sitten tein niin.... Tosin riittää taas muutamaks vuodeks, se kun ei onnaa niin ei! 
Mulle noi kokoomiset on muutenkin haasteellisia, mä en tajuu mitä mä teen siinä väärin. Oon kokeillu sulaa sokeria, sulaa vaahtokarkkia, sokerikuorrutetta ja mikään ei mulla toimi. Tämäkin talo sortu ja kaatu ainakin neljään kertaan ja siitä syystä katto ei istu kunnolla. Ei varmaan yhtään täysin ehjää osaa oo koko tönössä :D. 
Mutta tässä siis meidän musta muumitalo
Mietin vähän tota väriä, mutta mulla on selkeesti uus lemppari :) . Nyt kun keittiö on muutenkin aika musta, niin kyllä se talokin taipui, eikä oo ees kauheen synkkä. Sitä mä eniten mietin, että tuleeko ihan kummitustalo...
Toi rusetti nyt on mitä on, kun vanhalla sokerikuorrutteella yritin, täytyy tänään hakea uutta ja vääntää siistimpi ;) .







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti