maanantai 21. tammikuuta 2013

Rikkinäinen kamera ja koulua

No niin, tää on nyt yrittänyt (epätoivoisesti) mukauttaa tätä ulkoasua ja mä oon kyllä niin pihalla! Kyllä siitä nyt jonkinlainen tuli... Täytyy kattoa, jos jossain vaiheessa sais paremman :) .
Ja joo mulla sitten kamera sanoi sopimuksensa irti ja nyt pitäis hommata uus, oon miettiny että ostaako ihan perusdiggari, kuten aikaisemmin vai pitäiskö panostaa digijärkkäriin? Kun kattelin, että tarjouksesta sellasen järkkärinkin ihan kohtuu hintaan sais...
Sitten vielä sellaista, että samalla kun lapsilla nyt alkaneet koulut on mullakin alkanut kouluaherrus! Amk-opinnot aloitin nyt kotona ollessa, jos kuitenkin on nyt helpompaa kuin sitten kun työt taas alkaa. Mutta kyllä ne aikaa vie arjesta, sen verran paljon aikuispuolella on kotitehtäviä :)

Tässä nyt kuitenkin puhelinkuvaa olkkarista, kun täällä järkkä muuttunu :)
Meillä tosiaan tuo Ikean märkör-kaappi ilman ovia maalattuna valkoiseksi, laitoin siihen eteen laskosverhon ja ihan näppärä se on. Meillä ne ovet olis aikalailla tiellä, kun on sen verran ahdasta ja tuo kaappi ilman ovia kustansi 5€ :)

2 kommenttia:

  1. Nyt muistin tulla kurkkaamaan tänne kuulumisia. Kivan paikan sydännauha oli löytänyt:) Tuota kameraa kannatta katsoa myös käytettynä, koska monella kuvaajalla nälkä kasvaa syödessä ja vähän käytettyjä hyviä järkkäreitä liikkuu ihan kivasti. Itselläni on Olympuksen "kompaktijärkkäri", joka on tavallista järkkäriä pienempi. Olen ollut tosi tyytyväinen, koska siinä on sekä manuaali- että automaattitoiminnot ja se on helppo käyttää, vaikka olen ihan amatööri kuvauksessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, täytyy katsella käytettynä, varmaan tosiaan saa hyvän ja vähän edukkaammin :) . Täytyy tuollaista helppoa etsiä, kun ihan amatööri olen minäkin. Ja kiitos vielä ihanasta nauhasta :)

      Poista